• تلفن همراه یکی از حساس‌ترین و پرکابردترین ابزارهایی‌ست که در زندگی روزمره عموم مردم نقش کلیدی پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا ، قطعات سخت‌افزاری بسیاری از مدل‌های تلفن دارای ظرافت و حساسیت بالایی هستند و احتمال دارد در ضربه و حوادث رایج آسیب ببینند. علاوه بر این استفاده مداوم و مکرر از این محصول تکنولوژیک سبب می‌شود پس از مدتی به قطعات داخلی اش فشار وارد شود.

به همین خاطر خرابی قطعات تلفن‌های همراه امری پرتکرار است.

همینطور، ذخیره بسیاری از اطلاعات مهم شخصی و کاری در حافظه تلفن همراه، وجود بسیاری از اسناد در نرم‌افزارهای ارتباطی و وجود فایل های شخصی مثل فیلم و عکس ها، کاربران را همیشه نگران می‌کند که در صورت خرابی تلفن همراه برای تعمیر آن باید سراغ چه مراکزی بروند که اطلاعات و اسناد موجود در گوشی از دست نرود و یا مورد سواستفاده قرار نگیرد.

ناگفته نماند که به دلیل گران شدن تلفن همراه طی سال‌های اخیر، ضرورت دارد همیشه تعمیر گوشی توسط متخصصان باتجربه انجام شود تا مبادا به دلیل ناآشنایی تعمیرکار آسیب مضاعفی به گوشی وارد شود.

مرکز خدمات پس از فروش راد همراه که زیر مجموعه شرکت تجارت فناور سورن می باشد در حال حاضر با 5سال سابقه ، در زمینه خدمات متنوعی شامل فروش تلفن همراه، گارانتی رسمی، وارادت قانونی و تعمیرات موبایل فعالیت میکند. این شرکت یکی از شرکت‌های برتر گارانتی رسمی موبایل در کشور است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست