• افزودن دستگاه

مرحله اول:
در ابتدا با سیم‌کارتی که پیش از شروع طرح رجیستری روی دستگاه‌تان بوده، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری نموده و دکمه تماس، را انتخاب کنید.

مرحله دوم:
در ادامه عدد مربوط به گزینه «افزودن دستگاه» یعنی عدد ۴ را وارد نمایید.

مرحله سوم:
در مرحله بعدی لازم است تا شناسه(IMEI) دستگاه خود را وارد نموده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

 

دقت داشته باشید، شناسه(IMEI) دستگاه، به تعداد اسلات دستگاه (شکاف برای قرارگیری سیم‌کارت) بستگی دارد و بر روی جعبه، پشت باتری یا با شماره‌گیری #06#*، قابل‌رؤیت است. برای انجام کلیه فرآیندها در سامانه همتا، باید 15 رقم ابتدایی این شناسه(IMEI)، بدون هرگونه علامت اضافی (ممیز، خط تیره و …) استفاده شود. 

مرحله چهارم:
درصورتی‌که دستگاه شما دوسیمکارته باشد، پس از وارد کردن اولین شناسه(IMEI)، سامانه به‌صورت خودکار، موضوع را تشخیص داده و پیغامی مبنی بر «وارد کردن شناسه(IMEI) دوم دستگاه» را برای شما نمایش می‌دهد و شما باید شناسه(IMEI) دوم دستگاه‌تان را هم وارد نمایید.

مرحله پنجم:
سپس لازم است با وارد کردن عدد ۱ صحت اطلاعات وارد شده را تائید کنید. درصورتی‌که دستگاه تک سیم‌کارت باشد، یک شناسه(IMEI) و درصورتی‌که  دوسیمکارته باشد، هر دو شناسه(IMEI) در این مرحله نمایش داده می‌شوند.

مرحله شش:

چنانچه شناسه (IMEI) های اظهار شده، با سیم‌کارتی که با آن #7777* را شماره‌گیری کرده بودید، پیش از شروع طرح رجیستری، در شبکه اپراتوری داخل کشور، سابقه فعالیت داشته باشند، فرآیند به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام خواهد شد.


برای اطلاعات بیشتر لطفا به سامانه همتا مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست